Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Retur- og reklamationsret

Fortrydelsesret

Comfycopenhagen.com yder 14 dages fortrydelsesret på online salg til forbrugere, gældende fra den dag du modtager dine varer. 

Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Husk at vedlægge ordrebekræftelsen. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. 

Hvis du nægter at modtage varen, vil 49 DKK blive fratrukket i dit tilgodehavende fra den/de varer der returneres som du har nægtet at modtage.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Du skal selv betale for at pakken returneres og du hæfter som kunde, hvis der opstår en skade under transporten. Hvis du fortryder dit køb ved ikke at afhente din pakke, vil du blive fratrukket de faktiske omkostninger for at pakken returneres.

Ønsker du at returnere din ordre, skal denne modtages hos os, seneste 14 dage efter du har modtaget din ordre. 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vigtigt

  • Varerne skal returneres med originale mærker mm. Hvis du vil være sikker på at kunne modtage det fulde beløb retur.
  • Husk at vedlægge følgesedlen, som du har modtaget med din ordre, i returpakken. 

Returvaren sendes til:

Comfy Copenhagen ApS
Skovvej 4
4591 Føllenslev

Retur, bytte og reklamationer, SKAL sendes til vores fysiske adresse, Skovvej 4, 4591 Føllenslev
-eller afleveres i vores fysiske butik, Havneskuret på Havnevej 28, Havnsø, 4591 Føllenslev - i vores åbningstid.

Returvarer kan IKKE afleveres i postkassen men skal modtages af en medarbejder, hvis du vælger at aflevere retur i vores fysiske butik.

Returnering & tilbagebetaling

Nem retur:

OBS: Kun for retur i Danmark: 
Gå til vores returportal: https://comfycopenhagen.dk/pages/returportal
Log ind med din E-mail og ordrenummer.

Du kan bruge vores returlabel via vores returportal. Når vi har behandlet din returordre, trækker vi prisen for returlabel fra og resten refunderes automatisk til det betalingskort, du brugte ved købet.

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. Du får automatisk en bekræftelse pr. e-mail, når vi modtager din returnering  

Retur fra udland:

Sender du retur udenfor Danmark, kan du ikke bruge vores returpotal.
Varen skal returneres i original emballage og ubrugt.
Du betaler selv returporto.

Når vi har modtaget din retur, refunderer vi beløbet inden for 7-14 hverdage.

Varen sendes til:

Comfy Copenhagen ApS
Skovvej 4
Havnsø
4591 Føllenslev
Denmark

Bytte

Ønsker du at bytte en vare til en anden størrelse eller farve, skal du returnere varen og lave en ny ordre via webshoppen. Når vi modtager returvaren overføres pengene til din konto. Vedlæg gerne ordrebekræftelsen også.

Varen sendes til:

Comfy Copenhagen ApS
Skovvej 4
Havnsø
4591 Føllenslev

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

Hvis du sender pakken fra et land udenfor EU er det vigtigt, at du skriver vores CVR nummer (36918942) udenpå pakken, samt noterer at det er retur-varer. Ellers bliver pakken pålagt told og vil blive returneret til dig af det danske toldvæsen. 

Reklamationsret

Købelovens mangels regler gælder for varekøb. Der ydes forbrugere 2 års reklamationsret i henhold til købeloven på varer købt hos Comfycopenhagen.com. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du kan få varen ombyttet og hvis varen ikke er på lager, få pengene tilbage. Reklamationsretten dækker ikke forkert håndtering, eller groft misbrug. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt, og indenfor ”rimelig tid” rette henvendelse til Comfy Copenhagen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Inden du returnerer varen, kontakt da venligst os på en mail på shop@comfycopenhagen.com - beskriv fejlen, ordrenummer samt vedhæft et par billeder af fejlen. Så vender vi tilbage med et svar, hurtigst muligt.

Returnering (de rimelige fragtomkostninger) i forbindelse med en berettiget reklamation, betales af Comfy Copenhagen.com. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Varen sendes til:

Comfy Copenhagen ApS
Skovvej 4
Havnsø
4591 Føllenslev

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

ODR - Online Dispute Resolution

Oplysning om klagemuligheder hos Comfycopenhagen.com. En klage over en vare købt hos Comfycopenhagen.com kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: info@comfycopenhagen.com